Leader

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paper Planes by M.I.A.

Collapse

300x250 Mobile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Paper Planes by M.I.A.

    http://youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g

    Such a stupid song, but it's soooooooo damn catchy!!!

    I can't get it out of my head!!!!

  • #2
    immigration song yay
    "Friendly Fire, isn't"

    Comment


    • #3
      I like it too it's on my ipod.


      though, if you actually listen to the lyrics, it is surprising...


      "all I wanna do is (gun shots- bang bang bang bang )(cash register opens)click, cha-ching ) and take your mon-ey"

      Seriously??

      lol... but yes, it is catchy.
      Last edited by Presence; 07-28-2008, 12:09 PM.

      Comment


      • #4
        LOL yeah that song is pretty catchy...of course it makes no sense.
        "I love the smell of napalm in the morning."

        Comment


        • #5
          Eh it's all about selling weed. Nonetheless, a really catchy song. Got it on my iPod too.
          When talking to a fool, be sure he isn't doing the same.

          Comment


          • #6
            19 listens on my iPod... can't help it, it's awesome.

            Comment


            • #7
              Thanks, Jet.

              3 minutes of my life that I will NEVER get back..... and a horrible song stuck in my head!!! Bah! lol.
              1*

              Comment


              • #8
                I was going to add one of the parts to my signature last night but thought better of it since this is an LE forum.

                "Pirate skulls and bones. Sticks and stones, and weed and bombs."

                Comment


                • #9
                  Ya I like it. It's also in my top 25 most played in the iPod. Not exactly proud of it but it's there nevertheless.
                  Be ashamed to die until you have won some victory for humanity

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Chit2001 View Post
                    Thanks, Jet.

                    3 minutes of my life that I will NEVER get back..... and a horrible song stuck in my head!!! Bah! lol.
                    my EXACT thoughts . . . but thank goodness it was so horrid that it went in my ears and then right back out.
                    'Evil always wins when Good does nothing'-Anonymous

                    Comment


                    • #11
                      Bah.. what happened to Dr. Dre, Xzibit, Eminem, etc?

                      This is low brow rap.... (oxymoron?)
                      “The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed."

                      "You go for a man hard enough and fast enough, he don't have time to think about how many's with him; he thinks about himself, and how he might get clear of that wrath that's about to set down on him."

                      Comment


                      • #12
                        On my top 25 most played it sits between these two:

                        http://youtube.com/watch?v=aNv5i3hiJh4 (language)

                        http://youtube.com/watch?v=gN2hntZBIUQ

                        Random, I know.
                        Be ashamed to die until you have won some victory for humanity

                        Comment


                        • #13
                          Well, nadler, that is quite a range....you like the song "stronger" by Kanye west?
                          LAPD

                          Comment


                          • #14
                            Now that I've almost gotten THAT song out of my head (I know it'll pop back in tomorrow)...... let me show you what song has been stuck in my damn head for the last week! BAH....

                            LINK (Part of a great skit)

                            "I'm Barry effin' Gibb!"
                            Last edited by Chit2001; 07-29-2008, 04:21 AM.
                            1*

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Berlioz View Post
                              Well, nadler, that is quite a range....you like the song "stronger" by Kanye west?
                              Meh...It's OK. I'd rather listen to the original by Daft Punk

                              http://youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw&feature=related
                              Be ashamed to die until you have won some victory for humanity

                              Comment

                              MR300x250 Tablet

                              Collapse

                              What's Going On

                              Collapse

                              There are currently 6261 users online. 355 members and 5906 guests.

                              Most users ever online was 158,966 at 05:57 AM on 01-16-2021.

                              Welcome Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X