Leader

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

OK, that's it...I wanna kick Eric Estrada's butt

Collapse

300x250 Mobile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OK, that's it...I wanna kick Eric Estrada's butt

    Non acting son of a ..gun.. that he is. Anyone else subject to those stupid Jennie-O turkey commercials? He plays a fake police officer (gee, what a stretch from CHIPS) hawking turkey (how appropriate). I HATE these friggin commercials and they show them 15 times a night here.I want to find this fool, really, I'm......(whew) settle down, deep breath,put the ASP down and chill.Okay, I'm better now Anyone else?

  • #2
    I think that his commercials are pretty good. Btw, I used to always watch CHIPS.

    Mike

    Comment


    • #3
      GO AHEAD! Most commercials are annoying, but that one is just plain sickening!

      ------------------
      I used to have an open mind - but my brains kept falling out.

      6P1 (retired)
      6P1 (retired)

      Comment


      • #4
        I'd like to add William Shatner to the pyre.

        Comment


        • #5
          Yeah, But we all know about "Jenny-o" turkey, don't we? Annoying, but it works
          Paul

          Comment


          • #6
            Guys gotta make a buck. LMAO

            Comment


            • #7
              Am I making enemies here or something? I think William Shatner was awsome in all of his Star Trek movies and series, his commercials are another story though.

              Mike

              Comment


              • #8
                It sounds like we're lucky that they don't show here.

                Comment


                • #9
                  The most horrible make me want to kill thing I ever saw was was William Shatner singing. Well maybe I shouldn't call it that!

                  And yes, I hate that Jenny-0 commercial too! I will tolerate it as long as they don't do another one where Erik has to shoot the turkey first. But before he does, he is seen taking his bullet out of his shirt pocket!

                  [This message has been edited by mac90 (edited 06-09-2001).]

                  Comment


                  • #10
                    i haven't seen the Jennie-O turkey commercials here...i do love Erik Estrada tho!!

                    i agree...thumbs down to the Shatner commercials...they get on my nerves. anyone else love to watch info-mercials?? gotta love the acting...
                    "You did what you knew how to do...and when you knew better, you did better." ~~Maya Angelou

                    Comment


                    • #11
                      OH yeah, good 'ole William Shatner singing (unsuccessfully) about naming your own prices on airline tickets, hotel rooms, and more......NOOOOOOOO, HE'S GOT ME DOING IT NOW!!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH <Kyle runs away screaming>


                      Kyle, KD5HQD

                      Comment


                      • #12
                        Please guys, haven't you seen EE in Spanish novelas? He is a "big time" movie star in telenovela land. I agree he reeks!!

                        Kate

                        Comment


                        • #13
                          Yes, Erik starred in Dos Mujers Un Camino, a soap so popular it was the #1 show in it's time slot in L.A.

                          Personally, I thought it was painful to watch him, I just watched for his girlfriend in the show, Bibi Gayten

                          ------------------
                          Niteshift-
                          Perseverate In Pugna

                          Comment


                          • #14
                            Don't get me started on William Shatner.....WHAT A SLEAZE! His commercials where he acted so cool made me wanna HURL!

                            Comment


                            • #15
                              Am I the only one who likes the Priceline.com commercials with William Shatner? I laugh everytime I see them and they sure made me remeber the product.
                              Graeme

                              Comment

                              MR300x250 Tablet

                              Collapse

                              What's Going On

                              Collapse

                              There are currently 5016 users online. 339 members and 4677 guests.

                              Most users ever online was 158,966 at 05:57 AM on 01-16-2021.

                              Welcome Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X